máj 05 2009

Négy év után egy pofon tönkretehet mindent?

Az alábbi levelet ma kaptam egy kétsébeesett lánytól aki úgy érzi nagyot hibázott. Döntsetek hát, BŰNÖS vagy ÁRTATLAN. Rendelkezésre áll 5 nap.


Tisztelt Olvasó!
  Nagyon nagy fájdalmam van! Négy év után apróságon összekaptunk a párommal, biztosan volt valami problémája, amit nem mondott el, mert alig ismertem rá.

Arogáns és lekezelő volt velem, mint még sohasem! De ennek ellenére nem tudok rá haragudni, szeretném őt visszakapni. De ő szóba sem akar állni velem, mert adtam neki egy pofont, amiért bután beszélt velem. Hihetetlenül megalázónak tartja, és nagyon haragszik rám, pedig nagyon megbántam már akkor, amikor adtam. Kérem, bocsásson meg nekem ezért, és folytassuk tovább, hogy a közösen megtervezett terveink megvalósulhassanak.

Köszönettel


A szavazás lezárult

Eredmények

BŰNÖS : 20

ÁRTATLAN: 35

Az ITÉLET:

ÁRTATLAN

A bejegyzés trackback címe:

https://megbocsatas.blog.hu/api/trackback/id/tr451104261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirko 2009.05.06. 19:27:54

Ártatlant nyomtam, de úgy érzem, ki kell egészítenem azzal a megjegyzéssel, hogy speciel én is rosszul viselném, már csak a kölcsönösség jegyében is (minthogy én biztos nem tennék ilyet), ha a nő, akit szeretek (és aki - remélhetőleg - szeret) kezet emelne rám hasonló helyzetben.

respecta /01 2009.05.09. 17:39:28

Bűnöst nyomtam nőként. Nem lehet/szabad kezet emelni nekünk sem. Hisztiből vagy megbántottságból sem. Semmilyen ok nem jogosítja fel egyik nem képviselőjét sem! Megalázó.
Értsd meg a párod és hagyj neki egy kevés időt. Ha fontos vagy neki nem lesz semmi gond, a közeledés meg fog történni. Elnézést (sőt bocsánatot) valamilyen formában kérj tőle. Egyszer elég, ebből érteni fog, ha szándékában van persze. Tanulópénzt fizettél.
Sok sikert!

Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2009.05.11. 15:05:31

A postíró fiú vagy lány? Minden attól függ.

bgp 2009.05.11. 15:15:32

Irja, hogy lány, de ez miért fontos?
Lányok kisebbet ütnek, vagy fiúknak többet kell elviselni?

Egy pofonnál én azt mondom, a másik döntése a fontos, nem a publikumé.

Pilgram (törölt) 2009.05.11. 16:01:15

nem volt szép dolog, de ha békénhagyod egy időre (ez a legnehezebb) vissza fog jönni, ez azért nem válóók. mmint ha a srác kapja. (én is srác vagyok)

Rebca 2009.05.13. 14:11:11

Én nem tudom magamról hogy meg tudnám-e ütni a páromat, de biztosan van olyan szituáció ami kihozná ezt. De azt meg nem tudom elképzelni róla. Ennyi.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.05.13. 15:32:50

soha ne üss meg se nőt, se férfit, gyereket meg pláne ne.

posztíró, menj el pszichológushoz, és próbáld megbeszélni a pároddal, hogy miért viselkedett veled arrogánsan és lekezelően. bár én innentől kezdve fenntartásokkal kezelném őt, mert a lelki bántalmazás ugyanolyan bántalmazás, mint a fizikai, csak nem hagy látható nyomot.

Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.05.19. 15:22:55

Egy pasi nem bírja a pofont? Megalázó?
Na, őt sem verték még meg életében komolyabban.
Mellesleg ha én a barátnőmmel egyszer is így beszélnék, meg is érdemelném, és nem megsértődnék, hanem eltöprengenék.

magic11 · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/358-chrysler 2009.05.19. 15:41:29

a pofon akkor sem megoldás. ahol ilyen egyáltalán szóba jöhet ott már komoly gondok vannak... persze a srác reakciója túlzás. nyilván más okai vannak a szíktásnak, mert ez kissé banális lenne.

GergőÁron (törölt) 2009.05.22. 23:44:33

Kedves poszítró, a párod félrebaszott, és ezért volt veled olyan miz.
Te meg baszogattad, ő erre kiprovokált egy pofont, és most így lekoptathatott a fülesre hivatkozva úgy baszhatott ki, hogy még te érezd maga szarul. Szopó
süti beállítások módosítása